Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2011

Δευτέρα Παρουσία

Σεισμοί… Τυφώνες… Τσουνάμια… Πόλεμοι… Λοιμοί... Καταποντισμοί… Λιμοί…
Όλοι λένε πως όλα τα σημάδια της Αποκάλυψης του Ιωάννη είναι ολόγυρά μας. Όλοι ψάχνουν να βρουν την ημέρα που θα έρθει ο Ιησούς «μετά δόξης κρίναι ζώντας και νεκρούς». Άλλοι «προφητεύουν» ημερομηνίες, ή μεταφράζοντας (και παραφράζοντας) την Αποκάλυψη και μαζί με το «ιδιαίτερο χάρισμά» τους αραδιάζουν πιθανές χρονολογίες για να προετοιμάσουν(!) τον κόσμο.
Όχι, δεν ξέρουμε πότε θα γίνει η Δευτέρα παρουσία… Όχι δεν ξέρουμε αν έχει γεννηθεί ο Αντίχριστος… όχι δεν ξέρουμε καν αν πλησιάζει η ώρα… Το μόνο σίγουρο είναι ότι το τέλος του καθένα μας θα έρθει, (μα σε 20, σε 30 σε 60 χρόνια, ποιος ξέρει) και τότε θα κριθούμε προσωπικά και αυστηρά από τον Κύριο! Ο θάνατός μας είναι η δική μας ημερομηνία της αποκάλυψης. Είναι η μέρα της δικής μας συνάντησης με τον Θεό. Είναι η μέρα της δικής μας απολογίας και τελικά είναι η δική μας ημέρα Κρίσεως. Και αναρωτιέμαι… πόσο έτοιμη είμαι; Αν αύριο είναι η δική μου μέρα κρίσεως, τι θα διαβάσει ο Χριστός στην καρδιά μου; Θα διαβάσει το όνομά Του χαραγμένο με τα πιο χρυσά, τα πιο μεγάλα, τα πιο αληθινά γράμματα; Θα βρει μέσα της την ειρήνη Του, την αγάπη Του, τον λόγο Του και αγώνα μου να Του μοιάσω; Αυτό πρέπει να με ανυσηχεί και όχι η ημερομηνία της Δευτέρας Παρουσίας!
Η Δευτέρα Παρουσία του Χριστού θα έλθει, λένε, σαν τον κλέφτη που δεν τον περιμένει κανείς. Θα έλθει, λένε, όταν θα μας πουν πως υπάρχει ειρήνη σ’ όλο τον κόσμο. Θα έλθει, λένε, σε στιγμή ανυποψίαστη. Μακάρι να έλθει σύντομα, λέω εγώ, να μην ζήσουμε τον πλήρη εξευτελισμό που πορεύονται οι λαοί κι οι άνθρωποι. Ο μεγαλόψυχος Θεός, λένε, δίνει χρόνο σε μας τους άμυαλους ώστε να μετανοήσουμε πριν την μεγάλη Κρίση. Ας μετανοήσουμε όσο πιο γρήγορα γίνεται, λέω εγώ, για να μπούμε στην Βασιλεία Του που «ουκ έσται τέλος» και να μην δουν τα μάτια μας τα χαΐρια της ακολασίας και της διαφθοράς. Γι' αυτό προσεύχομαι κι εγώ δυνατά
«…Προσδοκώ ανάστασιν νεκρών. Και ζωήν του μέλλοντος αιώνος. Αμήν»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου