Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Μάρτυρες θαύματος

Κι όμως αν το σκεφτείς λίγο, ένα μεγάλο θαύμα συμβαίνει σε κάθε άκρη της γης κάθε μέρα! Μόνο η συνειδητοποίηση αυτού του γεγονότος μπορεί να οδηγήσει κάποιον στην απόλυτη πίστη και ταπείνωση. Κάθε μέρα, λοιπόν, σε κάθε ορθόδοξη εκκλησία (ή τουλάχιστον σε όσες λειτουργούν) ο Χριστός θυσιάζει ξανά και ξανά το σώμα και το αίμα Του για τον άνθρωπο. Και με την Χάριν του Αγίου Πνεύματος, της προσευχής, τη πνευματική δύναμη των πιστών και του ελέους του Θεού μεταμορφώνονται τα θεία Μυστήρια σε άρτο και κρασί ώστε να μπορέσουμε οι ολιγόψυχοι να μεταλάβουμε την σάρκα και το αίμα του Κυρίου. Ώστε να γίνουμε ένα με τον Χριστό και την Παναγία. Ώστε να λάβουμε λίγο από την Χάριν Του, λίγο από την καλοσύνη Του, λίγο από την καθαρότητά Του, λίγο από την αγιότητά Του. Ώστε να μπορέσουμε να πάρουμε λίγη δύναμη από την δύναμή Του, λίγη ελπίδα από την μορφή Του. Ώστε να μπορέσουμε να Τον πλησιάσουμε όχι μόνο στα Ουράνια αλλά και εδώ, στη γη. Και για όλα αυτά, το μόνο που μπορούμε να Του πούμε είναι ότι Του τα δίνουμε όλα πίσω, δώρο από την καρδιά μας το δώρο το δικό Του. Ολότελα και για πάντα. «Τα σα εκ των σων σοι προσφέρομεν κατά πάντα και διά πάντα». Όσες φορές κι αν έχω ακούσει τα λόγια αυτά, όσες φορές κι αν τα έχω σιγοψιθυρίσει, πάντα η καρδιά μου λυγίζει, πάντα το κορμί μου ανατριχιάζει και πάντα τα μάτια μου βουρκώνουν από την δύναμη των λέξεων, από το λίγο και συγχρόνως το πολύ που μπορώ να Του ανταποδώσω . Ψάλω με τους ψάλτες από το βάθος της ψυχής μου «Σε υμνούμεν, σε ευλογούμεν, σοι ευχαριστούμεν Κύριε, και δεόμεθά σου o Θεός ημών» και μέσα στο μυαλό μου δεν σταματώ να επαναλαμβάνω 5 λέξεις: «Κύριε, Ιησού Χριστέ, ελέησόν με». Ομολογία πίστεως, παράκληση συγχώρεσης. Την ίδια στιγμή που Εκείνος για άλλη μια φορά μας χαρίζει ελεύθερα το σώμα και αίμα Του, εις άφεσιν αμαρτιών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου